Het onderstaande beleid is door de directie opgesteld en wordt actief uitgedragen. Dit beleid is belangrijk voor een goede bedrijfsvoering en is een leidraad voor het continu verbeteren. Jaarlijks zullen doelstellingen voor kwaliteit en milieu worden geformuleerd die inhoud geven aan het verbeteren.

De beste zijn staat voor behoren bij de top van leveranciers van eindejaarspakketten en relatiegeschenken, het inrichten van goede processen en het leveren van goede producten en diensten die aansluiten bij de marktvraag.

Betrouwbaar zijn staat voor eerlijk zijn, een goede prijs-kwaliteitverhouding, investeren in de relatie met klant en leverancier, over een langere periode voldoen aan de verwachting van klanten, afspraak is afspraak en voldoen aan wet- en regelgeving.

Betrokken zijn bij eigen medewerkers, bij de eigen gemeenschap en bij de wereldgemeenschap staat voor plezier in je werk, persoonlijke benadering van klanten, maatwerk, het ondersteunen van goede doelen en het gebruik van ‘Fairtrade’ producten.

Duurzaam zijn staat voor het bewust gebruiken van de natuurlijke grondstoffen en de natuurlijke omgeving. De bedrijfsactiviteiten spelen zich af in de logistieke dienstverlening. Om de milieueffecten van de bedrijfsactiviteiten te beheersen is besloten dit op systeemniveau te sturen. De belangrijkste milieuaspecten zijn transport goederen, verbruik verpakkingsmateriaal, vervoer eigen medewerkers, energieverbruik voor de gebouwen en papierverbruik. Deze milieuaspecten worden bewaakt om verbetering van deze aspecten zichtbaar te maken. Het doel moet zijn de milieueffecten te verminderen en uiteindelijk vervuiling van het milieu te voorkomen. Als uitgangspunt geldt de van toepassing zijnde wettelijke eisen.